برخورداری از تسهیلات ویژه برای بازدیدکنندگان

 

پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه  فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال(ITDMEX2014)

 بازدیدکنندگان از "نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال" در صورت ثبت اطلاعات خود در سایت نمایشگاه از تسهیلات ویژه برخوردار می شوند .

روابط عمومی مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ضمن بیان این خبر در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه " فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال " که با حضور اعضای شورای مذکور و دبیرجشنواره ملی بهره وری در محل اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران برگزار شده بود ، اعلام کرد : در این جلسه مجمع تشکل های فناوری اطلاعات  باشرکت "کسب و کار نوین ایرانیان " ( نت برگ ) به تفاهم رسید و مقرر شد شرکت مذکور هزینه ورودی ده هزار نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه را به عنوان " حامی " نمایشگاه مذکور تامین نماید .

مجمع تشکل ها هدف از چنین اقدامی را تلاش برای ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان در سایت نمایشگاه و آشنایی با زمینه علاقه مندی هر یک از بازدیدکنندگان در زمینه های مختلف ذکر کرد و افزود : سنجش زمینه علاقه مندی بازدیدکنندگان در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای اولین بار توسط مجمع تشکل های فناوری اطلاعات انجام می شود که از مزایای چنین اقدامی را می توان  ارسال اطلاعات نمایشگاه به همراه ارسال لیست محصولات و خدمات شرکت ها را برای بازدیدکنندگان ذکر کرد . 
 
در بخش دیگری از این جلسه "شکر خدایی "دبیر جشنواره ملی بهره وری پیشنهاداتی را جهت ارتقاء کیفی نمایشگاه مذکور ارائه داد و افزود : برگزاری جشنواره بهره وری فناوری اطلاعات به همراه طراحی برچسب رتبه بندی محصولات از نظر کیفیت و همچنین راه اندازی باشگاه فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات  می تواند اقدام موثری در این زمینه باشد که مورد استقبال حاضرین نیز قرار گرفت و مقررشد در کارگروه هایی به صورت تخصصی در خصوص موارد فوق الذکر اقدام گردد .
 
در ادامه " محمدرضا طلایی " رئیس هیات مدیره مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گزارشی از ستاد اجرایی نمایشگاه ارائه داد و گفت : تاکنون بیش از 92 شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت نام به عمل آمده است .
وی در بخش دیگری از سخنانش ازاعلام آمادگی خبرگزاری های ایرنا – ایسنا – موج و روزنامه های فناوران – تعادل – شبکه5 سیما – رادیو دانش و رادیو اقتصاد به عنوان حامیان رسانه ای نمایشگاه برای افزایش سطح اطلاع رسانی خبر داد .

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper