رتبه بندی شرکت کنندگان در نمایشگاهITDMEX2014

 
 
ششمین جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
 
شرکت کنندگان در نمایشگاه  فناوری اطلاعات و رسانه های دییجیتال  (ITDMEX2014) توسط جشنواره ملی بهره وری رتبه بندی می شوند.
به گزارش روابط عمومی مجمع تشکل های فناوری  اطلاعات و ارتباطات ایران، در ششمین جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه " فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال "،  همکاری جشنواره ملی بهره وری به منظور رتبه بندی شرکت ها ی حاضر در نمایشگاه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد کار گروهی با حمایت اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ،مجمع تشکل های فناوری  اطلاعات و ارتباطات ایران و همچنین اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه مذکور جهت تعیین شاخص ها و رتبه بندی شرکتها تشکیل گردد که هدف از چنین اقدامی ارتقاء کیفی نمایشگاه ذکر شد و فعالیت این کارگروه نیز تا بعد از نمایشگاه  ادامه خواهد داشت .

محمد رضا طلایی رییس مجمع تشکل های فناوری  اطلاعات و ارتباطات ایران در بخشی دیگری از این جلسه اظهار داشت : قرار است در نمایشکاه cebit  آلمان پاویونی به جمهوری اسلامی  ایران با همکاری اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران  اختصاص داده شود.

 وی در ادامه سخنانش ازثبت نام بیش از 119 شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال  خبر داد و گفت : به زودی باشگاه مخاطبین جهت شناسایی بازدید کنندگان و علاقه مندانی که در سایت ثبت نام کرده اند تشکیل می گردد .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper