رسیدگی به 2 هزار و 400 شکایت ارتباطی در بازرسی وزارت ارتباطات

رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‌های مشترکان حوزه ICT از مهم ترین اولویت‌های وزارت ارتباطات است تاکید کرد: نظارت بر فعالیت‌ها و خدمات اپراتورهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

 

فناوران- داود سبوحی از برنامه ریزی مرکز بازرسی و نظارت این وزارتخانه در حوزه دریافت، بررسی و رسیدگی به شکایات شهروندان از نحوه خدمات رسانی اپراتورهای فعال حوزره ارتباطات در سال جدید خبر داد و گفت: در سال گذشته بالغ بر 2 هزار و 400 شکایت از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات (25) و سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) پیگیری شد و مورد بررسی قرار گرفته است.
رییس کارگروه سلامت اداری وزارت ارتباطات افزود: تشریح و شفاف سازی موضوعات و فراوانی شکایات به منظور آسیب شناسی و رفع نواقص در سال جدید از برنامه‌های مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات است.
وی اظهار داشت: در حوزه رسیدگی به شکایات، به حداقل رساندن شاخص‌های ضعیف و تقویت شاخص‌های مثبت در ارتباط با خدمت رسانی در رعایت حقوق مردم از برنامه‌های این مرکز است.
وی با بیان آنکه، در بحث ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها نیز، شفاف سازی فعالیت‌های ستاد وزارت ارتباطات، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در دست اقدام است، افزود: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق، به صورت سه دوره 4 ماهه صورت می‌گیرد.
وی انتصاب مدیران کارآمد و با تجربه، بررسی عملکرد تمام واحدهای ستادی و اجرایی در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع، معرفی و تقدیر از واحدهای اداری فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال جدید عنوان کرد.
رییس کارگروه سلامت اداری وزارت ارتباطات، افزود: بررسی عملکرد تمام واحدهای ستادی و اجرایی در حوزه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در وزارت ارتباطات دنبال خواهد شد.
وی معرفی افراد واجد شرایط جهت انتصاب در سمت بازرس ویژه مبارزه با رشوه (موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری) و نظارت بر عملکرد آنها و تهیه برنامه بازرسی برای بازرسان حوزه تکریم مردم و نظارت بر عملکرد آنها و همچنین تهیه و احرای برنامه بازرسی از واحدهای مختلف ستادی و استانی در راستای وظیفه ذاتی مرکز و تهیه گزارش به منظور آسیب شناسی جهت ارایه آن به وزیر ارتباطات را از دیگر برنامه‌های سال جاری مرکز بازرسی عنوان کرد.
رییس کارگروه سلامت اداری وزارت ارتباطات با بیان اینکه، بررسی عملکرد ادارات کل استانی از جمله وظایف این مرکز است که نسبت به آن اهتمام وجود دارد، گفت: آسیب شناسی عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای نقاط مفسده خیز در راستای اجرای مصوبات کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و ابلاغ شاخص‌های ارتقا سلامت اداری، از جمله طرح‌های این مرکز به منظور پیشگیری از فساد اداری در سال جاری است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper