دستورالعمل شناسایی و معرفی انتخاب صادرکنندگان خوشنام

سازمان توسعه و تجارت ایران دستورالعمل شناسایی و معرفی انتخاب صادرکنندگان خوشنام را تدوین کرد .

سازمان توسعه و تجارت ایران در نظر دارددر راستای حمایت از بنگاه های صادراتی کشور نسبت به معرفی و انتخاب صادرکننده خوشنام اقدام نماید. بر همین اساس دستورالعمل شناسایی و معرفی انتخاب صادرکنندگان خوشنام را تدوین کرد .

 یکی از شاخص ها و معیار های انتخاب صادرکننده خوشنام ، داشتن میزان صادرات متناسب با گروه کالائی و خدماتی، روند روبه رشد صادرات، حفظ بازار های هدف بوده و داشتن حسن شهرت برند های صادراتی، بسته بندی کالای صادراتی، کیفیت محصولات صادراتی، کیفیت مدیریت (با تمرکز بر حوزه تجارت و بازرگانی)، سطح ارزش افزوده محصولات صادراتی و تعامل مطلوب با هم صنفان نیز از دیگر شاخص ها و معیار های انتخاب صادرکننده خوشنام ذکر شده است .

 شایان ذکر است تسهیلات و خدمات حمایتی پیش بینی شده برای صادر کنند گان خوشنام منتخب ، تردد در فرودگاه های کشور از مسیر VIP، ارائه معافیت های مالیاتی و یارانه سود تسهیلات بانکی، همراهی با مقامات علی رتبه دولتی و کشوری در سفر های خارجی به عنوان نمایندگان بخش خصوصی، عضویت در هیات های اعزامی سازمان توسعه و تجارت ایران به کشور های خارجی به منظور انجام مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری به طر ف های خارجی می باشد .

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper