ناشران دیجیتال برای حل مشکلات این حوزه دور هم جمع شدند

نشست ناشران دیجیتال، امروز 25 آبانماه با محوریت مشکلات در برگزاری نمایشگاه و به منظور حل مشکلات ناشران و ایجاد وفاق جمعی در این مورد با حضور اعضای انجمن در اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد.

در این جلسه اعضای شرکت کننده مشکلاتی که پیش پای ناشران قرار دارد را مطرح کردند و برای رسیدن به راه‌حلی منطقی خواسته شد، ناشران پیش از همه به حقوق قانونی خود آشنا و برای دریافت مطالباتشان تلاش کنند.

محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون ICT اتاق بازرگانی، هدف از ایجاد نمایشگاههای حوزه ناشران دیجیتال را حل مشکلات این صنف دانست و گفت: هدف از برگزاری آخرین نمایشگاه در آبانماه پوشش نیازهای جامعه در حوزه رسانه‌های دیجیتال بود. اما برگزاری نمایشگاه مشکلات و اعتراضاتی برای اعضای ناشران دیجیتال داشت که باید در همین جلسات برطرف شود.

طلایی در ادامه گفت: نمایشگاههای برگزار شده نشان می‌دهد که هیچ دید اقتصادی محکمی پشت آنها نبوده و موفقیت نمایشگاههای پیشین با تزریق پول ایجاد شده است.

سال پیش نمایشگاه دیجیتال برگزار نشد و مقابل از سوی ناشران هم هیچ اعتراضی صورت نگرفت. رئیس کمسیون ICT اتاق بازرگانی با بیان این مطلب افزود: این نشان از عدم همبستگی ناشران حوزه دیجیتال است در صورتی که اگر این اتفاق در حوزه‌های دیگر می‌افتاد و نمایشگاه مرتبط با آنها برگزار نمی‌شد اعتراض انجمن مربوطه، دیگر دستگاه‌ها را به تکاپو وامی‌داشت. ناشران باید به حقوق خود آشنایی داشته باشند، مشکلات را بشناسند، آن را با صدایی واحد ارائه کنند تا کسی خارج از این سیستم تصمیم گیرنده مسائل ناشران دیجیتال نباشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper