راه اندازی رشته‌های مشترک کامپیوتر با دانشگاه‌های معتبر اروپایی

به گزارش ایرنا از دانشگاه شهید بهشتی مراسم بزرگداشت چهلمین سال تأسیس رشته کامپیوتر در دانشگاه شهید بهشتی، با حضور سید حسن صدوق سرپرست دانشگاه، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای هیأت علمی بازنشسته و شاغل در دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر و دانشجویان این رشته در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر با ارائه گزارشی از وضعیت موجود این دانشکده اظهار داشت: در حال حاضر 25 عضو هیأت علمی در 5 گروه آموزشی، راهنمایی و هدایت 900 دانشجو را با یک گرایش در دوره کارشناسی و 4 گرایش در دوره تحصیلات تکمیلی برعهده دارند.
مهرنوش شمس‌فرد، با اشاره به جذب 18 دانشجوی خارجی در این دانشکده گفت: در حال مذاکره برای راه اندازی رشته‌های مشترک با دانشگاه‌های معتبر اروپایی هستیم.
وی با اشاره به اهمیت رشته کامپیوتر گفت: تامین زیرساخت محاسباتی برای سایر رشته­ ها، فراهم کردن زیرساخت‌های اطلاعاتی تمام سازمان‌ها و مراکز کشور و گستره بسیار وسیع کاربرد در زندگی روزمره بشر تا فناوری‌های فضایی و هسته‌ای پیشرفته نشان از اهمیت این رشته دارد و یکی از معدود رشته­ هاست که در پیش‌بینی علم و فناوری جهان در دهه آینده پیشرو خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper