گردهمایی ناشران بین‌المللی برای داوری بازی‌های ایرانی

21 داور بین‌المللی، بازی‌های ایرانی را در مسابقه Development Awards، که در نخستین نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت بازی‌های رایانه‌ای

ایران Tehran Game Convention برگزار می‌شود، قضاوت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقه Development Awards با هدف کمک به بهتر دیده شدن بازی‌های ایرانی در میان ناشران بین‌المللی و رسانه‌ها و همچنین ایجاد زمینه همکاری میان تولیدکنندگان داخلی و ناشران بین‌المللی به عنوان یکی از اهداف اصلی TGC، برگزار می‌شود.

در همین راستا هیات مشاوران و دبیرخانه برگزاری این نمایشگاه، 21 نفر از از فعالان مطرح بین‌المللی که در حوزه انتشار و خرید بازی‌های رایانه‌ای نیز فعال هستند را به عنوان داور این رویداد برگزیده است.

در میان داوران مسابقه Development Awards، نام افرادی چون Samuel Gatte از نامکو باندای، Peter Ridgway از کینگ، Nikola Cavic از شرکت Nordeus، Robert Pantow از شرکت Active gaming media، Risa Cohen از شرکت RCProductions و Phil Elliot از شرکت Square Enix به چشم می‌خورد. برای آشنایی با تمام داوران این مسابقه می‌توانید به نشانی tehrangamecon.com/juries مراجعه کنید.

در نخستین دوره برگزاری این مسابقه، بازی‌های ایرانی که پیشتر در استورهای خارجی (Steam, App Store, Google Play) منتشر نشده‌اند، به داوری گذاشته می‌شوند. در پایان نیز بهترین بازی موبایل و بهترین بازی کنسول/کامپیوتر و همچنین یک بازی کامپیوتر و یک بازی موبایل به عنوان Most Innovative & Original Game معرفی می‌شوند. در مدت زمان تعیین‌شده برای ارسال اثر به دبیرخانه‌ این مسابقه بیش از ۱۰۰ اثر ارسال شده است.

پیوست ها:
فایلحجم فایل
دانلود این فایل (entekhabat.pdf)dd1274 Kb

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper