نشست تجاری ایران و اسلوونی با حضور رئیس جمهوری این کشور برگزار می‌شود

رئیس جمهور اسلوونی، بروت پاخور، سه‌شنبه دوم آذرماه به همراه یک هیئت 50 نفره از فعالان اقتصادی این کشور برای نشست تجاری ایران و اسلوونی به اتاق ایران می‌آید.

اردیبهشت‌ماه امسال نشست مشترک اقتصادی دو کشور در اتاق ایران برگزار شد و شماری از مدیران و نمایندگان شرکت‌های تجاری و اقتصادی و بانکهای اسلوونی، درباره راههای توسعه همکاری جمهوری اسلامی ایران و اسلوونی تبادل نظر کردند. شرکتهای این کشور در زمینه‌های مختلف مانند انرژی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و گردشگری نیز توانمندیهایی دارد که با توجه به رفع تحریمها و توافق هسته‌ای زمینه برای همکاریهای آنها با شرکتهای ایرانی فراهم شده است.

اسلوونی ساختار اقتصاد صنعتی دارد و 75 درصد تولید ناخالص داخلی آن به صادرات متکی است. بر اساس آمارهای رسمی، حجم مبادلات تجاری ایران و اسلونی در سالهای گذشته کاهش یافت و از 96 میلیون یورو در سال 2011 میلادی (1390 خورشیدی) به 46 میلیون یورو در سال 2012 به 25 میلیون و 500 هزار یورو در سال 2013 رسید.

فعالان اقتصادی در صورت تمایل به حضور در این نشست، پس از بررسی لیست شرکتها و زمینه فعالیت آنها نسبت به نام‌نویسی از طریق تکمیل فرم و ارسال آن می‌توانند با شماره فکس 88825111 تماس بگیرند. مهلت ثبت‌نام در این نشست تا دوشنبه یکم آذرماه است و امکان تمدید وجود ندارد.

با توجه به انجام بازرسیهای امنیتی پیش از ورود به نشست رسمی، لازم است حتماً ثبت‌نام انجام شده باشد. ارائه کد رهگیری یا نسخه پرینت شده ثبت‌نام الزامی است. پیش از این گفتنی است آوردن هرگونه وسائل اضافی چون کیف، موبایل، تبلت، لپتاپ، سوئیچ و... در این مراسم ممنوع است.

مراسم رسمی این نشست ساعت 14 شروع و با توجه به رعایت نکات امنیتی در ورودی سالن سخنرانی ساعت 13 و 30 دقیقه بسته می‌شود. از این رو علاقه‌مندان به حضور در نشست رسمی حداکثر تا ساعت 13:00 در محل اتاق ایران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی، پلاک 175، طبقه دهم حاضر باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper