کلاه ایمنی موتورسواری واقعیت افزوده تابستان امسال عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت لایومپ طراح این کلاه ایمنی می گوید سومین نمونه اولیه از کلاه  ایمنی مذکور را طراحی کرده است.

 

این کلاه ایمنی مجهز به نمایشگر کوچکی است که اطلاعات را در برابر چشمان موتورسیکلت سوار و بر روی سطح صاف و شفاف آن به نمایش درمی آورد.

از جمله دیگر امکانات این کلاه ایمنی می توان به یک میکروفون، دوربین توکار و بلندگوهای کوچکی اشاره کرد که به عنوان هدفون هم قابل استفاده هستند.

مهمترین کارکرد این کلاه ایمنی نمایش نقشه مسیر پیش رو در برابر چشمان موتورسیکلت سوار است تا یافتن مقصد ساده تر شود. علاوه بر این، موقعیت کاربر بر روی این نقشه نیز به دقت نمایش داده می شود.

امکان پاسخ به گوشی و تبادل پیام و حتی سازگاری با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب از جمله دیگر قابلیت های جذاب این کلاه ایمنی است. دوربین نصب شده بر روی محصول مذکور پخش زنده موتورسیکلت سواری در اینترنت و شبکه های اجتماعی را ممکن می کند.

کلاه ایمنی مذکور از فیبرکربنی مستحکم ساخته شده که وزن چندانی هم ندارد. نمایشگر شفاف تر، سیستم بصری بهینه و فراگیر و تعدادی نرم افزار سازگار با اندروید از جمله دیگر ویژگی های این محصول است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی







تماس با ما


اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی
تلفن: 88530751-021
فکس:88511721-021
JoomShaper